7 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ

 7 ΗΜΕΡΕΣ ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΥΓΕΙΑ  

Το 7ήμερο αποτοξινωτικό πρόγραμμα του Γιώργου Μηνούδη

Το πρόγραμμα αυτό αποτελεί τμήμα του συνολικού διατροφικού προγράμματος, όπως αυτό αναφέρεται στο βιβλίο του κλινικού διατροφολόγου Γιώργου Μηνούδη, με τίτλο «Ο Μύθος της Δίαιτας». Το πρόγραμμα αποτοξινώνει, αναζωογονεί και αυξάνει σημαντικά την ενέργεια και τη ζωτικότητα, αφανίζοντας πονοκεφάλους, ημικρανίες και κούραση. Ταυτόχρονα παρέχει τα πολύτιμα θρεπτικά στοιχεία στη σωστή μορφή, απαραίτητα για τις λειτουργίες του οργανισμού και τη βελτίωση της υγείας.

ΤΑ ΠΟΛΕΜΟΦΟΔΙΑ

  1. Το νερό να είναι ορθομοριακό από τη συσκευή TENSATM. Να πίνετε 1-2 ποτήρια πριν από το γεύμα (10΄-15΄) και όχι κατά την διάρκειά του ή 1 ώρα μετά και όλη την ημέρα μεταξύ των γευμάτων. Τουλάχιστον 10 –12 ποτήρια ημερησίως.
  2. Οι τροφές, όσο αυτό είναι εφικτό, να είναι βιολογικές. Σε καταστήματα υγιεινών τροφών μπορείτε να βρείτε όλες τις τροφές που συνιστούμε. Αυτές θα πρέπει να είναι οι μόνες που θα καταναλώνονται κατά τη διάρκεια των 7 ημερών, σε όση ποσότητα θέλετε.
  3. Μεταξύ των γευμάτων μπορείτε να καταναλώνετε φρούτα, ξηρούς καρπούς - άψητους και ανάλατους - και άφθονο ορθομοριακό νερό.
  4. Ντρέσιγκ. Περίπου 4-6 σκελίδες ψιλοκομμένου σκόρδου, το οποίο αφήνετε ½ ώρα σε ξύδι ή σε χυμό λεμονιού και στη συνέχεια προσθέτετε ελαιόλαδο.
  5. Η πράσινη σαλάτα μπορεί να περιλαμβάνει λαχανικά διαφόρων χρωμάτων, όπως κόκκινο λάχανο, κόκκινη και πράσινη πιπεριά κ.λπ. Όσα περισσότερα χρώματα έχει η σαλάτα, τόσο το καλύτερο (τροφές του ουράνιου τόξου).

Ημέρα 1. Πρωινό: Ένα αβοκάντο, δύο ρυζογκοφρέτες. Μεσημεριανό: Μπρόκολο μαγειρεμένο στο ατμό ή ελαφριά βρασμένο σε νερό, με ντρέσιγκ. Βραδινό: Πράσινη σαλάτα με ντρέσιγκ και ωμά καρότα.

Ημέρα 2. Πρωινό: Μούσλι, κολοκυθόσπορους, σουσάμι, λιναρόσπορους αλεσμένους, μαζί με υποκατάστατο γάλακτος (από ρύζι, σόγια, βρώμη κ.λπ.). Το αφήνετε να μουλιάσει 15΄-30΄ πριν το καταναλώσετε. Μεσημεριανό: Κουνουπίδι μαγειρεμένο στον ατμό ή ελαφριά βρασμένο, με ντρέσιγκ και ωμά καρότα. Βραδινό: Χωριάτικη σαλάτα, χωρίς τυρί, αλλά με άφθονο κρεμμύδι, ελαιόλαδο κ.λπ.

Ημέρα 3. Πρωινό: 2 αυγά ποσέ, δύο ρυζογκοφρέτες ή δύο φέτες ψωμί από καλαμπόκι. Μεσημεριανό: Ρύζι αναποφλοίωτο, με κρεμμύδι, σκόρδο, ντομάτα και ελαιόλαδο. Βραδινό: Φρουτοσαλάτα εποχής.

Ημέρα 4. Μόνο φρούτα και άφθονο ορθομοριακό νερό (ανανά και παπάγια αν βρείτε).

Ημέρα 5. Μόνο πράσινες σαλάτες και άφθονο ορθομοριακό νερό, μαζί με αβοκάντο και ωμά καρότα ή χορτόσουπες ή συνδυασμό των δύο.

Ημέρα 6. Πρωινό: Φρουτοσαλάτα εποχής, μαζί με αλεσμένο λιναρόσπορο και σουσάμι (1-3 κουτ. του γλυκού στην φρουτοσαλάτα). Μεσημεριανό: Φασόλια σούπα, ελαιόλαδο, σκόρδο, κρεμμύδι, ντομάτα και όποια μπαχαρικά θέλετε. Βραδινό: Γιαούρτι πρόβειο παραδοσιακό.

Ημέρα 7. Πρωινό: Μούσλι, όπως τη 2η ημέρα. Μεσημεριανό: Ρεβύθια σούπα, σκόρδο, κρεμμύδι, ελαιόλαδο, ντομάτα. Βραδινό: Φρουτοσαλάτα.

Το πρόγραμμα μπορείτε να το επαναλαμβάνετε όσο συχνά θέλετε και ειδικά μετά από περιόδους που το έχετε «ρίξει έξω» όσον αφορά τη διατροφή σας.